srijeda, 18. veljače 2015.

Raza Đuliman

SMJERNICE ZA RAD NA LEKTIRNIM DJELIMA

 

Poštovani učenici V 1 razreda, oprostite zbog kašnjenja - problemi s konekcijom, a vaši zadaci za 28.5.2015.  nalaze se  u području Pravopisa.
Dragi učenici VI 2 razreda - izvinjavam se zbog kašnjenja - problemi s konekcijom,  vaši zadaci za 28.5. 2015, nalaze se u području Književnosti.


Dragi učenici, u izborniku gramatike imate novi dokument - Tabela samoprocjenjivanja PADEŽI - za vježbu

NOVI ZADACI; 30. 4. 2015.
IX-ti razredi - Lektira

Istražiti o autoru i djelu te uraditi kratku prezentaciju koju ćete poslati na mail oscvilabhs.raza@gmail.com



Zadaci za petak, 6.3. 2015. V-1 razred nalaze se u izborniku Gramatika

Zadaci za petak, 6.3. 2015. VI-2 razred nalaze se u izborniku Gramatika

Zadaci za petak, 6.3. 2015. IX-3 razred nalaze se u izborniku Gramatika

Zadaci za četvrtak, 24. 12. 2015.

Poštovani učenici VI -4 razreda. Vaš zadatak iz Bosanskog, hrvatskog, srpskog  jezika i književnosti  u 'učenju na daljinu' je iz oblasti  književnosti - lektira, Odaberite već urađeni zadatak - jednu ili dvije smjernice za rad na lektiri - i pošaljite na moj mail:

oscvilabhs.raza@gmail.com.

Vaš pristup obradi lektire (od 70 sjernica za samostalni rad) možete prekucati direktno u e-mail poruku, ili  poslati kao word dokument ili - ako imate mogućnost .slikati napisano u svesci lektire-poslati kao sliku. Očekujem vaše odgovore do 12 sati. Ako ima nejasnoća, ostavite komentar na blogu.
Ugodan rad.

31 komentar:

  1. Nastavnice film ne može da mi se učita
    Minela Ombaša

    OdgovoriIzbriši
  2. Odaberi po izboru zamjensko pitanje, možda ovo: Napiši pismo piscu u kojem opisuješ svoj doživljaj knjige.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga nastavnice,
    zavrsio sam sve zadatke po uputama za ucenje na daljinu.
    Vedad Gaštan V-1

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga nastavnice,
    tek sam se vratio od zubara i počeo sam raditi zadatke koje ste nam postavili.
    U trećem zadatku stoji da odabrerem stranicu prema datumu svog rođenja, ali tamo nema ništa.
    Mogu li odabrati stranicu 12 prema mjesecu svog rođenja?

    Emir Brčić V-1

    OdgovoriIzbriši
  5. Naravno da možeš, odlično si se dosjetio.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav za nastavnicu bilo je zanimljivo lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala Bilale. Drago mi je da učenje može biti zanimljivo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Nastavnice
    Ja sam sve zadatke uradila i poslala na vaš e-mail.
    Mnogo sam se zabavila sa ovim načinom učenja.Lijep pozdrav.
    Ena Džafić V-1.

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga nastavnice,
    Kada sve uradimo u svesku, ako ne budemo imali pitanja, treba li nešto da pošaljemo mailom ili je dovoljno ono što smo uradili u svesci ?

    Tin Marinčić, V1

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga nastavnice,
    Kada sve uradimo u svesku, ako ne budemo imali pitanja, treba li nešto da pošaljemo mailom ili je dovoljno ono što smo uradili u svesci ?

    Tin Marinčić, V1

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga nastavnice,
    Ja nikako ne mogu da vam pošaljem poruku na mail

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga nastavnice,
    Ja nikako ne mogu da vam pošaljem poruku na mail

    OdgovoriIzbriši
  13. Minela, samo mi se nemoj brinuti. Pokušaj da kopiraš adresu i zalijepi je na mail, probaj i to. oscvilabhs.raza@gmail.com
    U 12 ću objaviti rješenja zadataka pa svakako trebaš uraditi samoprocjenu svog znanja i to ćemo razmijeniti na redovnom času.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga nastavnice
    Uradio sam sve zadane zadatke uspješno.

    Vedad Gaštan V-1

    OdgovoriIzbriši
  15. Vedade, odlično. Samo te molim da mi ovaj put pošalješ neki dokaz, ili sliku rada ili nešto u wordu napisano. Proslijedi na mail oscvilabhs.raza@gmail.com
    LP

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga nastavnice sve zadatke sam uradila u svesku.LIJEP POZDRAV.Nije mi bilo nikakvih nejasnoća.Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  17. draga nastavnice
    Sve sam zadatke uradio, ali Vam se nisam mogao ranije javiti, jer nisam imao svoj google račun. Trebam li Vam poslati urađene zadatke na mail?

    Emir Brčić V-1

    OdgovoriIzbriši
  18. draga nastavnice
    Sve sam zadatke uradio, ali Vam se nisam mogao ranije javiti, jer nisam imao svoj google račun. Trebam li Vam poslati urađene zadatke na mail?

    Emir Brčić V-1

    OdgovoriIzbriši
  19. Emire, kasno je za slanje radova. Bitno je bilo da se zadatak uradi i lekcija nauči. Drago mi je da imaš svoj google račun te ćeš ubuduće moći blagovremeno slati odgovore. LP

    OdgovoriIzbriši
  20. Dobar dan, nastavnice.
    Jeli nama zadatak da ona pitanja koja ste nam rekli da pet odgovorimo i pošaljemo na vaš e-mail

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Javlja se Din Oglečevac VI-4

      Izbriši
    2. Da, to je zadatak. Ne svih 5 pitanja, već odabereš po svom izboru jedan ili dva odgovora i pošalješ na mail. Ugodan radni dan :)

      Izbriši
    3. Ja sam Vam već poslao i uradio sam 5 pitanja. Nadam se da od viška glava ne boli.
      Pozdrav vidimo se u ponedjeljak.
      Din Olgečevac

      Izbriši
  21. Nastavnice, izvinite ali ja ne mogu da otvorim onih 70 sjernica na viberu, a nemam fejzbuk(facebook).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gokument nije povezan sa fb ni viberom.

      Izbriši
    2. Samo klikni na prvu rečenicu SMJERNICE ZA RAD NA LEKTIRNIM DJELIMA

      Pristup je moguć svim korisnicima koji imaju vezu. Prijava nije potrebna.

      Izbriši